Ontmoetingscentrum voor alle Zuidlanders dichtbij!

Zuidlanders!

De Gemeente Leeuwarden heeft vergunning verleend voor de plaatsing van de units van de gemeente op het voorziene terrein “Paviljoen” aan It Bouwmantsje 4 in de Klamp. Dit betekent dat ons ontmoetingscentrum nu echt gerealiseerd gaat worden! Het wijkpanel, commissies en de ondernemers van Het Paviljoen zijn nu druk bezig met alle voorbereidingen. De verwachting is dat het afkoppelen, verplaatsen en de plaatsing nog voor de vakanieperiode zal plaatsvinden. We houden jullie hier zeker van op de hoogte.

Deel dit bericht via

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp